CASBT (@CASBT1) | Твіттер :: Життя після АТО | Давид Браун: «Незалежній підприємцю не навішати гречку і гасла - їм неможливо маніпулювати»

CASBT (@CASBT1) | Твіттер



Давид Браун: «Незалежній підприємцю не навішати гречку і гасла - їм неможливо маніпулювати»

«Ви дізнаєтеся історії та ідеї, які зможете потім застосувати до свого бізнесу. Я не буду розповідати, який я хороший хлопець, хоча як підприємець я відбувся, але я вважаю, що мені просто пощастило. У мене в житті було багато криз, які траплялися в бізнесі. Всього я нарахував одинадцять. Я вибрав три найбільш сильних, які могли привести бізнес до банкрутства, але не привели, тому що втрутився випадок », - своїми стратегіями, факапамі і цінностями поділився підприємець, засновник компанії TemplateMonster і волонтерської платформи« Народний проект »Давид Браун в рамках конференції  Business Wisdom Summit .

Криза. початок

Я - хлопець з Миколаєва, був 22-річним студентом і в той час необачно думав, що у мене дуже хороший англійський. Я йшов по вулиці в центрі міста і побачив американця. Підійшов до нього познайомитися, запитав, чому він сюди приїхав. Він сказав, що з питань бізнесу, мовляв, в Україні багато талантів, можна найняти людей на аутсорсинг, і що його знайомий на цьому пристойно заробив. А я взагалі не знав, що таке аутсорсинг. Але сказав йому, що він потрапив до потрібної людини, що я буду знаходити таланти і мізки, що я знаю всі технології, словом, якщо йому потрібен директор, то це я! Через два дні він мені повідомив, що знайшов перше замовлення. Я запитав, скільки нам заплатять, а в той час я працював в інтернет-кафе і моя зарплата становила 30 доларів, він говорить 70 тисяч доларів. Я кажу, беремо! Врахуйте - квартира в Миколаєві тоді коштувала 1,5 тисячі доларів.
Він підписав контракт. Виявилося, що замовник - один з підрозділів General Electric, і їм потрібен був сайт. А в той час не було ніяких движків, інтернет-магазинів, готових системних рішень і так далі. Я думаю, що з цим робити ?! Почав бігати по Миколаєву по всім знайомим компьютерщикам, але ніхто не розумів, що там взагалі потрібно, що це за системи і як з ними працювати. Американець на мене тисне, мовляв, ти ж обіцяв! Я до Києва дійшов: правдами, неправдами, але ми за рік зробили цей проект. 70 тисяч доларів виявилися не такими вже й великими грошима, тому що витратили ми 65 тисяч. Але ми стали IT-інтеграторами і стали позиціонувати себе як студію веб-дизайну. І після цього до нас дивом стали приходити інші клієнти, які говорили: «Ого! General Electric! 70 тисяч! У нас 70-ти тисяч немає, а ви можете щось за 10 тисяч зробити? ». В загальному, робили ми сайти вартістю і по 10, і по 15, і по 20 тисяч. І став я шанованою людиною по миколаївським мірками.

Криза. Середина

Але потім нам це набридло, тому що було дуже складно працювати з партнерами з-за океану, постійно ночами не спати, висіти на телефоні. І ми подумали, що треба робити якийсь масовий продукт або зробити щось один раз, а потім просто різним замовникам це продавати. У нашого дизайнера на той момент вже були різні заготовочкі, щоб робота йшла швидше. Загалом, ми доручили співробітникам зробити 30 шаблонів-заготовок, поставили різні ціни на них, створили інтернет-магазин, назвали його, підписали договір з Visa Mastercard, щоб розрахунки проводити і лягли спати. Приходжу я вранці і бачу на рахунку 70 тисяч доларів, і це за один день. Американець говорить: «Все, я купую собі яхту!» Я кажу: «Давай ще день почекаємо, раптом там ще більше буде, а ти не той розмір яхти вибереш!» А на наступний день всі рахунки були заарештовані, Це так званий кардинг .
Загалом, все - бізнес закрився. Я почав вивчати, як з цим боротися. Нагугліть і знайшов найбільше в світі співтовариство шахраїв-кардерів, де продаються картки, сімки, IP-адреси і т.д. - CarderPlanet.org. Зрозуміло, що засновником виявилася людина з Одеси. Я до нього поїхав і кажу, мовляв ми сусіди, жителі півдня, зараз він, до речі, народний депутат. Щоб вам було зрозуміло, на тому сайті кардерів завжди пасуться ЦРУ, Мі-6, Моссад та спостерігають за світовим центром кардинг. Так ось одесит мені каже: «А як я їх зупиню?» Я запропонував зробити йому редизайн сайту CarderPlanet.org і написати внизу: «Sponsored by TemplateMonster». Ми почали пропагувати ідею, що TemplateMonster - це свої, вони теж за вільний інтернет, вільне ПЗ, і красти у своїх - це крисятництво. На 90% впав рівень кардинг! Звичайно, нас відразу ж могли заарештувати, якби ми були в Америці. Але це спрацювало. Так, це було ризиковано, але згодом ми стали великою компанією, у нас працювали сотні людей, були офіси в Токіо, Нью-Йорку і так далі.

Криза. пік

І ось, ми такі респектабельні люди і вже продаємо флеш-технологію. І ось приходить до мене співробітник, який проводив дослідження ринків і каже: Стів Джобс вирішив, що флеш більше не в тренді. Я відмахнувся, мовляв, хіба мало хто що сказав. В результаті 80% продажів зникли, а через півроку ще мінус 10%. І ми були на грані банкрутства. Тоді я прийняв рішення зробити так, щоб ми ніколи не залежали ні від чого: ні від способів платежів, ні від трендів. І ми розробили 25 нових продуктів.

Правило «трех «Ж»

Ось я виділив ці три кризові точки: коли ви тільки починаєте бізнес, коли ви в середині розвитку і коли ви вже на висоті. Потрібно не боятися експериментувати, а здатність до адаптації повинна бути швидкою. Хто найкраще адаптується? Хамелеон, який вміє перефарбовуватися в будь-який момент! Ну і якщо ви вже потрапили в бійку, то треба битися. Для багатьох людей це бар'єр, їм страшно, вони йдуть. Мені здається, що не можна відпускати свій бізнес. Якщо ви не вмієте битися, найміть тих, хто вміє.
Якби я знову починав бізнес, то йшов би по концепції «три« Ж ». Перша «Ж» - це бажання, якщо немає бажання, то нічого і не вийде. Друга «Ж» - спрага, тому що одного бажання мало, воно мляве і інертне. Інша справа, коли вас мучить спрага. І третя «Ж» - це «жопа». Тому що якщо у вас в житті не трапляється «жопа», то ви ніколи не навчитеся цінувати, захищати, любити і управляти.

Чи не бігти, а захищатися

Коли мені було 12 років, в Абхазії було те ж саме - «зелені чоловічки», «ми переможемо!», Штурм міста. Ми втратили все, машину, квартиру, гроші, пожили трохи в Сочі, потім у Тбілісі - там мільйони біженців, роботи немає. І далі поневірялися, де нам дозволяли безкоштовно пожити, туди і їхали. У Пензі я жив, в Литві, всюди. І ось коли ми вже залишилися в Миколаєві, у нас все окей, і тут в 2014 році, просто поруч - в Криму - відбувається знову те ж саме!
Перша думка, так скажу чесно, була боягузлива - я перевезу бізнес і сім'ю, і поїду звідси взагалі. Я зняв будинок в Туреччині, перевіз сім'ю, щоб за них не турбуватися. А потім повернувся назад і думаю, що з бізнесом робити. І взагалі, що я буду робити? І я вирішив, перше - буду захищатися.
Я давно займався страйкболом і стріляти вмію. У команді зі мною займалися хлопці, військові. І ось я кажу, мовляв, чи є у вас зброю нормальне? Скільки вас? Вони - батальйон. Я не знаю скільки людина в батальйоні, але я дзвоню своєму співробітникові і кажу, що треба батальйон нормально екіпірувати, сфотографувати, відправити до адміністрації президента, щоб там бачили, як треба. Він все підрахував і каже, треба 150 тисяч доларів. Виявилося, що в батальйоні 468 осіб, а я ж людина десять бачив. Я дав 20 тисяч на найнеобхідніше, щоб не виглядати ослом, але розумів, що потрібно зібрати грошей.
Я почав дзвонити знайомим бізнесменам і назбирав ще 30 тисяч. Але ще треба 100 тисяч. І я запропонував зробити «кікстартер» для армії, щоб люди бачили в реальному часі, куди йдуть ті гроші, які ми збираємо, скільки вже є, скільки не вистачає, домовилися з банком про безпроцентної комісії. І у нас вийшло. Однак незабаром я зрозумів, що 150 тисяч - ніщо, потрібні мільйони, ми, десять ентузіастів, це не потягнемо. І ми зробили майданчик, для того щоб інші волонтери могли там заявляти про свої проекти. І на поточний момент ми зібрали близько 250 млн грн. У нас дуже тісні регіональні зв'язки, і якщо бійцям з будь-якого міста щось потрібно, ми можемо миттєво відреагувати і надати допомогу.

Бізнес - це не тільки про гроші

Це працює, тому що основою є громадянське суспільство. Щоб це спрацювало для трансформації держави, потрібно додати бізнес. Я вважаю, що чим сильніше у нас буде середній клас, чим більше буде незалежних підприємців, тим складніше державі буде маніпулювати. Тому що коли людина працює на себе, йому не навішати ні гречку, ні гасла. Тому що він розуміє, що відбувається реально, годує сам себе і вміє це робити. Чим більше таких людей буде, тим краще ми будемо жити, і виграємо війну, і подолаємо будь-які кризи.
Для мене важлива цінність - проактивність. Я не терплю інертних людей, терпить, як їх ще називають. Через ці терпить ми все терпіли стаємо. Ми просто стаємо їх заручниками. І ось якщо в колективі є жертва, я його виганяю відразу. Наприклад, якщо в офісі на дверях туалету поламався замок, я чекаю, коли співробітник сам прийде і скаже про це. Якщо ніхто не приходить, я готовий їх усіх звільнити. Я не люблю людей, байдужих до оточення, тому що рано чи пізно оточення буде байдуже до вас. В принципі, все люди хороші, навряд чи тут зараз сидить якийсь серійний вбивця, але просто у нас в Україні дуже серйозна криза - криза недовіри. І нам потрібно навчитися дуг одному довіряти.
Фото: Емма Солдатова

П. Порошенко розвиватиме IT-галузь, АПК, машинобудування, інфраструктуру та логістику


Нині IT-галузь дає вже 4% українського ВВП, і її необхідно розвивати.
"Протягом останніх років стрімко вгору пішла нова галузь – IT-сектор, він вже зараз складає 4% ВВП України, він вже зараз дає високооплачувану роботу 150 тисячам українців, і очікується, що через 1,5-2 роки ця цифра сягне 200 тисяч", - зазначив президент України Петро Порошенко під час виступу на Всеукраїнському громадському форумі "Відкритий діалог" в суботу в Києві, повідомляє Укрінформ.
За його словами, IT-сектор зростає більше як на 20% за рік, але становить менше 1% світового ринку IT-послуг.
Порошенко вважає, що IT-сектор допоможе збільшити частку середнього класу в Україні, який є важливим для стабільності та стійкості економіки.
Нагадаю, П. Порошенко вважає агропромисловий комплекс, ІТ, машинобудування, інфраструктуру та логістику, туризм тими секторами економіки, де Україна може зайняти лідерські позиції у світі.

“Відповідальна економічна стратегія диктує нам необхідність чітко визначити пріоритети і зробити акцент на тих секторах економіки, де ми можемо вийти на лідерські позиції. Вони стануть точками прориву, які підштовхнуть нас уперед. Вони принесуть кошти для того, щоби забезпечити відчутне підвищення рівня життя людей. До таких секторів я відношу агропромисловий комплекс, ІТ, машинобудування, інфраструктуру та логістику, туризм”, - зазначив глава держави під час Форуму «Від Крут до Брюсселя. Ми йдемо своїм шляхом».
Він підкреслив, що населення світу зростає щороку в середньому на 80-85 мільйонів і, за наявними прогнозами, до 2024 року перевищить 8 мільярдів.
“Очевидно, тут – величезна ніша для України як глобального аграрного лідера. Але маємо розуміти, що справжнє лідерство можливе лише за умови, коли експорт переробленої продукції буде значно перевищувати продаж сировини”, - зауважив він.
Глава держави акцентував на тому, що IT-сектор України вже зараз забезпечує майже 4% ВВП, дає роботу близько 150 тис. українців.
“Очікується, що в найближчі два роки ця цифра зросте до 200 тисяч. Що вкрай важливо – йдеться про робочі місця з високим рівнем доходу. Саме ІТ-сектор може допомогти Україні збільшити частку середнього креативного класу. Це важливо для стабільності, стійкості економіки і країни загалом, для демократії, бо середній клас є опорою демократії. Але, щоб стати справжнім лідером у цьому секторі, мало надавати послуги та сидіти на аутсорсингу, треба переходити до реального внеску у вітчизняну економіку”, - підкреслив він.
Завдяки цьому, наголосив Порошенко, в Україну поступово прийде і так звана четверта промислова революція.
“В індустрії маємо зробити ставку на високотехнологічні галузі з високою доданою вартістю. Традиційно в Україні сильними були і є авіабудування і космічна галузь, суднобудування, військово-промисловий комплекс. І кожне робоче місце в цих галузях забезпечує мінімум 10-15 робочих місць в суміжних”, - сказав він.
За його словами, перетворення України у транспортно-логістичний хаб Європи потребує модернізації транспортної інфраструктури.
“Україна вже увійшла до двадцятки країн за кількістю нових авіаційних ліній”, - акцентував глава держави.
Також Петро Порошенко наголосив, що децентралізація дає можливість приводити до ладу мережу доріг у регіонах та громадах.
“Покращення ситуації з дорогами вже позитивно вплинуло на туристичну галузь. Море, гори, унікальні історичні пам’ятки – мереживо привабливих маршрутів. Світ лише зараз відкриває для себе Україну і вже точно ніхто нас не плутає з іншою країною. Можемо увійти до десятка найпопулярніших культурно-туристичних напрямків в Європі. Туризм - колосальний ринок для малого та середнього бізнесу”, - сказав він.
За словами Порошенка, перелічені п’ять стратегічних пріоритетів дадуть потужний поштовх економіці України.
“Під них можна залучити мільярди доларів інвестицій. Їхня реалізація створить десятки тисяч малих підприємств, сотні тисяч робочих місць з достойною оплатою і точно знизить рівень робочої еміграції українців. Більше того, поверне українців додому. Ця формула дасть перспективу місту й селу, кожній громаді. Вона наповнить державний та місцеві бюджети, дасть можливість підвищувати зарплати бюджетникам, пенсії, соціальні виплати. «Гроші ходять за людьми» - це принцип не лише децентралізації, але й освітньої реформи, змін в системі охорони здоров’я, будь-якої іншої реформи. Люди – це головне”, - наголосив Порошенко.
Саме таку візію Президент запропонував чинному уряду, який, згідно з Конституцією, несе відповідальність за соціально-економічну політику.
“Я впевнений в тому, що уряд здатний реалізувати зазначену позицію. І впевнений у парламентських перспективах нашої команди”, - додав Президент. 


життя після атомної війни
життя бійців після ато
життя після ато (все для наших захисників)
життя після ато сайт


Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації