Депутат-ґвалтівник: Я присягав на вірність президенту України



Депутат-ґвалтівник: Я присягав на вірність президенту України

Народний депутат України Роман Іванісов, що обраний по 153-му виборчому окрузі на Рівненщині, каже, що депутатський мандат не складатиме, адже присягав на вірність не народу України, а президенту Володимиру Зеленському.
Про це депутат, у якого виявили судимість за групове згвалтування дівчини, розповів у коментарі виданню Рівне вечірнє.
«…У Верховній Раді залишаюся на своєму місці, не чув, що мене планують пересаджувати в іншу частину зали. Я присягав на вірність президенту України і працюю на президента України, а тому вступати ні в які об’єднання чи інші команди не збираюся. Про повернення до фракції я поки навіть не спілкувався — у мене помер рідний брат, мама у реанімації», – зазначив Іванісов.
Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації