А й правда какая?

ОБЕРЕЖНО: багато тексту й емоцій!
Мене сьогодні дуже боліла голова, я думала піти спати, але я вже вшосте стираю довжелезні кілометри тексту. І кожен раз думаю нащо я то пишу? Ніби хтось це буде читати? Чи хтось візьме собі це до голови? Але я мабуть таки з сьомого разу разу скажу, що хотіла, бо вибачте, мовчати, я також не хочу...


Останнім часом я направду почала читати багато історичної літератури. Я хотіла зрозуміти, коли все пішло шкереберть, коли могутня держава, нащадками якої є чи не ціла Європа стала "нікому не потрібною старою мамою"? Коли чорт-забирай українці підхопили "какая разніца" і чому він так сильно мутував гени хоробрих козаків...
Я начиталася багато, наслухалася і надивилася. І якби дико зараз це не звучало від мене, але я захоплююся москалями, Катериною ІІ і всім тим російським кодлом царизму. І в той же момент я перестаю жаліти нас. Ми самі винні у всьому, що нас спіткало. Нашу історію не крав ніхто, ми самі її віддали, дозволили знищити і переписати. Ми могли давним давно звільнитися з-під ярма московських царів, але нашо? Їсти дають, спати є де. Ми же братья, а все інше какая разніца...
А й правда какая?
Шкода, що я не вмію грати на бандурі... Зараз це актуально: знову сидіти і співати про тяжку долю народу, що знову потерпає від удару старшого брата... По-перше, не розумію чому старшого? Московію заснули князі Київської Русі. А, по-друге, якого в біса брата? Росія намагається знищити наш народ відколи тільки з'явилася...
Сьогодні активно обговорюється закопроєкт про державну мову. Дико, коли в державі судять мову прописану у Конституції, тільки через якихось євреїв... хоча, ні! Знаєте, не тільки через них! Через нас також! Давайте відверто? Якби нам так важлива була мова, сьогодні цієї ситуації довкола неї не було би! Прикро, коли частина українців вважає українську похідною від російської, чи майже одним і тим же самим. А насправді за спорідненістю до нашої мови російська аж на 13 місці! Карл, на 13! Найбільш близькою до української є білоруська майже на 70%... Але кому це цікаво? Показують на ТБ серіали російською від "Квартал-95" та й дивимося!
Скажу відверто, практично не читаю українських блогерів, бо окрім голих задів та російської попси, дивитися нема на що, натомість стежу за сусідами-білорусами. Сьогодні у їхній країні ситуація значно гірша, ніж у нас. Їхнє сьогодення - це чудовий приклад того, що в недалекому майбутньому чекає на нас, але знову ж таки: кого це хвилює?
Я не можу дивитися, як діти 12-14 років постять світлини з російськими підписами, ходять лаються російською нецензурщиною і закидають суржиком. Не діалектом, а саме суржиком. Якось я листала стрічку інстраґраму. Зайшла на сторінку знайомих дівчат 10-11 клас. Губи червоні, спідниця міні звичайно, коменти: і бомба, і пушка, і все шо не хочеш... Але не про те, знаєте, що мене вбило - грамотність... в 10-11 класі не вміти писати елементарні слова: "лемон", "зовтра", "оулюблений", "тибе"... і багато інших... зате лайка бездоганна!
Коли дитина вчиться говорити, кольори вона називає не українською, а російською, ба саме такою говорить Свинка Пепа... Сумно! Якби дитині в такому віці вмикати мультики польською чи тією ж білоруською, дитина би розуміла все так само, а можливо й краще!
Минулого тижня всі гучно обговорювали "Справу Василя Стуса" 2.0. Прикро, але багатьом чисто все одно. Багато навіть не знає хто цей чувак? Він був блогером? В нього був канал на ютубі? А чим він відомий? А поетом був.. ясно.. Зате Пустоцвіта чи Пустовіта, чи як там його, знають всі! Томаша Кудрявого, що без матів не може, репостять всі! Вони ж там гівчики проводять і нові телефоні роздають... круто, мабуть... а сьогодні вйськовий загинув.. знаєте, молодий такий.. Теж міг би ширити ті меми і озвучки 18+, де лайки більше, ніж мови.. а ні, він взяв автомат і пішов туди...
Його хотіли забрати з поля бою. Віддати матері, провести в останню путь, так би мовити. Медики пішли по тіло, під запевнення ОБСЄ, що все буде добре. І один з них загинув. Уявляєте? Це не фільм жахів! Це УКРАЇНА СЬОГОДНІ! Але про це не скаже Таня Пренткович, в якої понад мільйон фоловерів, чи Саша Вебстер. Ні... Інста, скорочено, місце, де зависає молодь України, не платформа для таких новин. Ви що.. вони ж в депресію нє заганяють, змушують замислитися про щось до біса важливе... Але ми не вміємо думати. Мені здається, це очевидно... Краще повтикати на беззмістовні відео Заліска чи Люди з Голівуду.. Дивитися розпаковки всякого барахла воно ж потрібніше, звичайно... Знати який букет Вербі подарував черговий кавалер і в що одягла дитину Френдій... без цієї інфи нам не прожити....
Сиджу, пишу і ридаю... Я не знала тих людей, навіть імен їхніх не знаю, що сьогодні віддали своє життя, РОЗУМІЄТЕ ЖИТТЯ, тобто все, що мали, за нас... РОЗУМІЄТЕ???? ЗА НАС, ЯКИМ НАЧХАТИ! І не кажіть, що не так... не виправдовуйтеся, бо сенсу нема... Ну глянемо одним оком на телевізор, де може скажуть, а може й ні, що прощалася з Героєм Україна, що вчора на одного володаря Золотої Зірки (посмертно) стало більше, і то не дослухаємо, бо там серіал від "Квартал-95", а там вже на дискотеку пора... а там на небі ридають ангели... а там у землі лежать однолітки... то й що? Таке життя! А ні, вибачте, не той статус: нє ми такіє - жизнь такая...
Жизнь такая, бо какая разніца? Просто хочу попросити вибачення у всіх тих, хто сьогодні стоїть там, де з неба падають ГРАДи і снаряди... у рідних тих, для кого війна вже закінчилася... і найбільше у тих, хто назавжди лишиться молодим... вибачте, що ми не варті Ваших жертв...
Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації