Розмова з майнером Chia, який має 1ПБ ємності на хард дисках // /// Хайп чи реальний випадок нового відгалудження в майнінгу?

 

Розмова з майнером Chia, який має 1ПБ ємності на хард дисках

Автор
 
Хабр
23 хв

Вашій увазі пропонується розшифровка моєї розмови з Майнер Chia, який стався 21 квітня 2021 року ввечері. Я виступаю в ролі продавця SSD, а майнер в ролі покупця. В ході цієї розмови я дізнався багато нового про криптовалюту Chia.




Майнер: Добрий день, скажіть, будь ласка, а у вас ще залишилися SSD Intel P3700 1.6TB?


C: Так, 1 штука залишилася.

Майнер: Ось це так! Я розумію, на них хайп зараз.


C: І то вона U.2.

Майнер: Так, я зрозумів. До речі, вони себе добре показали. Я брав ще Intel P3605 1.6TB, які встромляються прямо в PCI-E, але U.2 Intel P3700 працює продуктивніше.


C: А що ви хочете купити? Є ще кілька дисків в PCI-E форматі.

Майнер: Мені вже їх пхати нікуди. Я у вас 2 шт P3605 брав, 1шт P3700, і один HGST SN260 на 7.68ТБ, і ще докуповував в іншому місці пару нових. Подумаю, визначуся і заберу те, що вирішу.


C: Ви теж можете скористатися хайп. Продати те, що купили і купити собі більш великого об'єму.

Майнер: Мені не потрібно продавати, я їх використовую для Майніг Chia. Мені, навпаки, не вистачає. Я просто трохи раніше людей в тему в'їхав, з листопада 2020. І беру для плоттінга. Плоттінг йде потужний.


HGST SN260 - він, звичайно, самий крутий, однозначно. Тільки потрібно було брати версію на 6.4ТБ, у неї ресурс більше, 3 DWPD. А то я вже 50% (7ПБ) ресурсу витратив. Intel PЗ605 - добре тримаються, а U.2 P3700 взагалі красень.


C: До речі, я дізнався особливі команди, за допомогою яких Ви можете відформатувати HGST SN260 7.68ПБ в ємність 4.48ПБ, а ресурс буде при цьому 7.5 DWPD (70ПБ), в 5 разів більше.

Майнер: Готовий заплатити за цю інформацію.


Майнер: Справа в тому, що всі обчислення проводяться в тимчасовому файлі. Вона робить temp-файл розміром 0.29 ТБ. На тому пристрої, на якому працює плоттінг. У мене два Ryzen 3950X і Threadripper 3970. І вони багато пишуть на ССД. Я думаю, що Intel P3605 рік не доживуть, незважаючи на ресурс в 14ПБ.


Найкраще (в плані ресурсу) в плоттінге себе показують SATA S3710 на 800ГБ і U.2 P3700 1.6TB. Останній я ставлю в лідери, ресурс 43.8ПБ.


А U.2 P3700 ще й по швидкості дуже хороший.


Ось що я хочу сказати. У криптовалюта я давно. Ми зараз маємо справу з одним з найбільш хайпових проектів за всю історію після битка і ефіру. Тому в цьому напрямку потрібно рухатися. У мене зараз одних хардов 1ПБ.


Швидкість зростання мережі колосальна, неймовірна, такого не було ніколи. На жодній з 5000 криптовалюта відомих мені. Щоденний приріст потужності мережі - 7%.


Коли я починав займатися цим питанням швидкість мережі була 120ПБ. А зараз пройшло трохи менше місяця часу і вже 458ПБ. Зовсім недавно було 470ПБ. Мабуть, якась велика нода відвалилася.


Складність мережі виросла в 3 рази менше, ніж за місяць. Це феноменальний випадок, такого не було ще в практиці. Ефір повільніше ріс, биток набагато повільніше ріс. Ну це, зрозуміло, він був перший, ніхто ще не знав що таке крипта.


Зараз я Майнью Chia. Вона поки що не пересувається, спотові монети. Є поняття в криптовалюта: спот і поставних ф'ючерс. Останнє - це зобов'язання по суті справи. З учорашнього дня Chia вийшла на торги на двох біржах.


Біржі, звичайно, не дуже собі якісь: одна корейська і ще на одній. Вийшла Chia по дуже цікавою вартості. На HotBit, південнокорейська біржа, вчора пікова свічка давала $ 5000. Потім опустилася, ясна річ, до $ 2000.. Це ф'ючерс.


Спот буде можливість переміщати через 2-3 тижні. Hot Spot - це, по суті, сама монета. Вона знаходиться на гаманцях і всі чекають, коли з'явиться можливість її переміщати між гаманцями. Ціна, звичайно, впаде. Її впустять. Я думаю, що нижче $ 100 вона не спуститься. А потім з $ 500 буде підніматися вище. Ось такі у мене прогнози.


C: Мені цікаво, 1 ядро ​​в режимі плоттінга в стані весь SSD завантажити або дуже важлива багатоядерність?

Майнер: Ось, наприклад, моя конфігурація Ryazen 3950x (16 ядер, 32 потоку), HGST SN260 7.68TB, u.2 Intel P3700 і харди HDD Seagate. На формування 1 плоту, який бере участь в Майнінг, фільтрує мережу і підтверджує блоки / транзакції, потрібно 1 потік.


Якщо пам'ять хороша. Пам'ять потрібна ECC, з корекцією помилок, так як вона заточена для роботи 24x7. Зі звичайною пам'яттю у мене були глюки, вилітає, не щастить.


Проц потрібен 4.2-4.6Ггц і вище, бажано. У Intel є 5ГГц. Але Intel'и в сукупності істотно програють Ryzen на поточний момент. Навіть покоління Gen 11, процесори 10980XE програють Ryzen. А Threadripper ставить Intel на коліна.


C: Виходить 1 потік обробляє 0.3ТБ?

Майнер: Процес формування плоттінга розділений на 4 фази.


Перша фаза - арифметична. Формування контрольних таблиць. Вона займає, орієнтовно, 40% часу всього плоттінга. У цій фазі в основний використовується процесор, а SSD використовується не дуже сильно.


У цій фазі можна працювати 4 потоками. Більше сенсу немає. Виділяючи на кожен потік 4GB RAM.


2, 3 і 4 фази можна пустити в кілька потоків. Вони йдуть в одну фазу, послідовно. Це версія 1.10.05. Я починав з testnet. Розмір temp-файлу був 0.6ТБ. Зараз оптимізували до 0.29-0.76ТБ в залежності від кількості оперативної пам'яті. Розмір цього файлу плаваючий. У процесі формування плоту він динамічно змінює свій обсяг.


На Intel у мене виходить запускати паралельно 4 і іноді довантажувати 5-6-й, коли попередні 4 плоту в фазі мінімального обсягу по temp-диску.


C: Чи правильно розумію, хороший процесор в змозі завантажити практично будь-який обсяг SSD-дисків, які ви до нього підключіть?

Майнер: Так, на поточний момент я не можу забезпечити SSD-потужність свій ThreadRipper 3970x (32 ядра). По суті справи, він простоює.


C: В теорії багато x8 PCI-e SSD (наприклад Samsung Pm1725) можуть працювати на x4. Можна їх більше підключити, якщо використовувати щось типу світчей. Щось по аналогії з відеокартами, коли їх можна безліч підключити по вузьких шинам, яких достатньо для Майнінг.

Майнер: Найістотніша проблема в іншому: як організувати СГД більше петабайта ємності. У найближчій перспективі багато з мені відомих Майнер переступлять межу в петабайт.


Зараз розводимо все через контролери, через USB, через хаби, SATA, через все що тільки можна. Це буде велика проблема.


Люди почали входити і мають можливості ставити ферми, наприклад, по 5ПБ. А як це розводити - це складно. Тому що 2 машини в мережі Фарм, займаються видобутком в мережі по вже готовим плотам і сам Харвест. Харвест - це комбайн, який формує плоти. Їх проблемно в мережу зачепити більше 3-х на апаратному та програмному рівні. Тому кожен викручується по своєму. Хтось оффлайн формує плоти.


C: Не понял такий момент: між SSD і HDD є величезна різниця в продуктивності при плоттінге. Але HDD ви теж використовуєте. Навіщо?

Майнер: Так, використовуємо. Є такий режим "засеіванія на себе". Робиться і тимчасовий файл на HDD і готові плоти на нього ж і скидаються.


C: Але на SSD Плотта ж вигідніше чи ні?

Майнер: У сотні разів. Або в десятки. А по економіці найвигідніше це HDD SAS-диски по 10 000 RPM в полках. В полиці по 10-15 дисків. Головне, щоб контролер втримав пропускну здатність. Диски ці можна купити по 500-600 рублів. На HDD, у яких швидкість читання / запису нижче 140МБ / сек вже не цікаво Плотта.


Цикл плоттінга займає близько 62 000 секунд. Intel в 2 потоки у мене йде 36 000 секунд. Істотна різниця. На Інтел за добу я можу 3 рази запустити цикл Плоттіровка.


C: До речі можу сказати, що з тих хто закуповувався в 20-х числах березня у мене було всього 2 Майнера. Ви і ще одна людина, яка купила 2 диска по 6.4TB.

Майнер: Думаю, я его знаю ).


Я прийшов в Chia досить плавно. У вересні-листопаді був такий проект FileCoin. Він виявився дуже рентабельним. Сенс схожий, але технічно він складніший. Була вимога наявності 10 Гбітной мережі, 4 машини брало участь в процесі Майнінг. Але в підсумку китайці всіх звалили: привезли багато контейнерів з серверами на Epic в Італію і вибили нас з проекту, розчавили як кошенят. Складність мережі збільшилася, а вартість монети не росла. Хтось може грати вдолгую. Є ресурси, щоб намайніть і забути про це. А потім забрати своє, коли ціна досягне мети. У всіх різна економічна ситуація. Хтось змушений зливати по ринку, щоб окупити всі свої витрати.


У листопаді 2020 почалася активна фаза розвитку Chia. А через кілька місяців стартує схожий ізраїльський проект.


При поточних цінах: ф'ючерс $ 5000, спот, припустимо, буде $ 500, а я вклав $ 45 000. Таким чином окупність у мене буде 100% за термін менше 1.5 місяців. Такі цифри.


C: Яка повинна бути оптимальна зносостійкість у SSD для цього проекту?

Майнер: Оптимальна - чим вище, тим краще. Укочена все. Якщо здається, що Intel P3700 1.6TB c ресурсом 43.8ПБ - це вічне рішення. Ні це не так. Чи не більше року. Укочена. Нагадаю, що 7ПБ ресурсу було витрачено у 7.68ТБ диска HGST SN260 менш, ніж за місяць. Ушлёпал.


Зараз я поясню звідки лізуть ці божевільні цифри витрачається ресурсу. В даний момент складність мережі k = 32. При даній складності розмір 1 плота 101 ГБ. За заявами розробників термін придатності цих плотів 10 років. Вони так планували (сміється). Я думаю до кінця року цей блок умотал і буде наступний з k = 33. При блоці з k = 32 обсяг записи в тимчасовий файл 2.2ТБ.


C: Так, так, я скину команду для переформатування на меншу ємність і у нього ресурс збільшується в 3-5 разів залежно від кінцевої ємності.

Майнер: Загалом стосовно HGST думки такі. Він може паралельно працювати по 16 плотам - це для нього гранична пропускна здатність. При цьому утримання робочої температури на позначці до 47 градусів Цельсія при роботі на нього вентилятора з продуктивністю 120 м 3 . Отримуємо необхідний загальному від нього 4.8 тб при максимальній надійності. Тоді ми отримуємо оптимальну залізяку для плотінга Chia на процесорі з тактовою частотою 4-4,6 ГГц на ядро.


C: Якщо переформатувати HGST SN200 7.68TB в 6.4TB, виходить, ємність впаде відсотків на 15, але ресурс збільшиться в 3 рази. Він виходить втрачає в обсязі і збільшується в ресурсі, істотно, при чому там нелінійна залежність, при обсязі в 4.4ТБ він буде вже мати ресурс 7.5 DWPD (70ПБ).

Майнер: Ось це дуже важливо, дуже важливо. Нехай зараз він скоротиться до 4 ТБ, нехай скорочується, взагалі без різниці, мені вистачає, далі я впираються в продуктивність процесора, але при цьому якщо я виграю на надійності, це просто бомба.


C: Тобто для вас мінімальний розмір SSD - це 4 ТБ і бажано виграти на надійності багато разів, правильно?

Майнер: Вірно, так. Для HGST 4 ТБ - 4.5 ТБ, більше і не треба, він так завалює нормально.


Ємність на цьому диску зараз не критична. Цей диск, він просто вогненний, він дуже добре відпрацьовує, то що він ємний - це мені дозволяє наприклад, безпосередньо, без буфера, через сітку викидати вже готовий пліт, що не розвантажуватися на HDD, тобто в цьому плані диск просто унікальний, просто бомбічний , а я навіть плоти які він плоть, на ньому темп-файл у мене працює і він готові плоти теж на себе складає і все це робить дуже швидко. Йому б, ось цього диску, надійності ну і якби швидкості взагалі було б бомба. А взагалі 2 таких диска, на мій погляд, впораються десь, ну 2 немає, 3 впораються з Threadripper'ом 32-ядерним, я так думаю.


C: З розігнаним або зі звичайним?

Майнер: Нуу, навіщо його гнати, він і сам дурень. Я думаю що через 2-3 місяці ми все підійдемо до Threadripper'ам, як він там, 3990 ... Ми все підійдемо в 64 ядерним Threadripper'ам. Ну буквально ось квартал може, тому що слабкі моделі вже просто не відвезуть і формуватиме 33, 34, 35 блоки. Я про них, якщо цікаво буде, телефонуйте, пишіть, я все розповім, все що знаю.


При формуванні готового плота на блоці К = 32, готовий розмір 101 як я сказав, а при цьому обсяг записи по темп-диску 2.2 ТБ. Для того що б створити 1 готовий пліт, наприклад зараз 10 плотів мати у себе і Майн 10 плотами то ймовірність отримання нагороди, при поточній мережі, це 9 місяців, тобто це зовсім слабо.


З: Даа, це якийсь обсяг виходить, що 9 місяців доведеться чекати нагороду?

Майнер: Ну ось 10 плотів, це 1 ТБ по суті справи. Який дасть 1 Чіа за 9 місяців ...


Да да, за умови, що мережа ще складно зростає і кожен місяць потроюється, і відповідно цей час відсувається, тобто можливість отримання нагороди з цього блоку буде зведена до 1 блоку в 5 років, 1 монета в 5 років, таке теж не виключаю.


На поточний момент відсутній організація в pool'и, тобто, є поняття соломайнінг, а є поняття пулмайнінг, pool'и поки не працюють. Зробили китайці один pool, вони зараз нам кров згортають, цей pool сильно зростає.


Програмне забезпечення пулу не має ніякого відношення до розробників, і ми росіяни, білоруси, українці, нас тут багато, слов'яни, назвемо їх так, ми туди боїмося йти тому, що, по-перше, переплачувати, тобто зараз ми маємо з вами складність 464ПБ по суті справи все це господарство треба переплочівать. Хто залишиться в соло - це кити на ринку, які можуть дозволити собі мільйони, можуть кілька десятків мільйонів доларів вкладати в це господарство. Вони зможуть собі дозволити залишитися в соло, іншим доведеться переплачувати. Хайп пішов, зараз народ NVME порве, а потім до вас побіжить. Ми це вже все проходили, тільки ми це все проходили в листопаді.


З: О, молодці, як ви це передбачили все?

Майнер: Так я намучився, я цих Transcend, цих Barracud, Crystal'ов піввідра у мене вже палених. Samsung'ов Pro, так це все баловство на 3 дні. Тобто якщо дати йому хороше навантаження, ну тиждень він проживе, ну півтори, ось, потім він просто закінчується. Я думаю вам в цьому напрямку рухатися треба і дивитися. Ціна буде зростати, вона відносно однозначно буде зростати, хайп цей не зупинити, зараз ще задіяні на території РФ 2-3 великих угруповання, які йдуть попереду завжди. Це нарнійці, лексусовской група зайшла, сумарно це 600-700 осіб. Це передові, перші дивізії пішли.


Потім буде друга хвиля відстаючих, у яких почнеться боязнь упущеної вигоди. Будуть Майні на всьому. На лайні і палицях, по-російськи кажучи.


Третя хвиля - підуть усі підряд.


C: Потрібно 4 ГБ на потік? Потрібно мати велику пам'ять?

Майнер: Та не особливо. Зазвичай тих роз'ємів, що є на матерях вистачає. 128ГБ на 16 ядер вистачає, на 32 потоку, з головою.


Пам'ять бажано ставити класну, то якщо як і з SSD - скупий платить двічі. Тому пам'ять потрібно поставити з корекцією помилок.


C: А сам ось цей період пікового навантаження на пам'ять, коли він прораховується пліт, він досить тривалий? Що, є ймовірність того, що помилка вилізе на звичайній пам'яті?

Майнер: Ну ось у мене працює другий місяць не виключаючи без reboot'а машини.


C: Я маю на увазі інше, то що ось там же що б щось намайніть, треба щось порахувати. І сама ось ця ітерація вона на скільки тривала? Тому що якщо вона дуже тривала зрозуміло що там буде, на погану пам'ять помилки вискочать, якщо вона не дуже тривала то навіть погана пам'ять якщо буде, скажімо 10% часу глючить, це не так страшно.

Майнер: Нуу, з досвіду, пам'ять без корекції погано працює і я мучився з нею ...


C: Зрозумів.

Майнер: Я пішов, просто продав пам'ять, хоч вона там високої частоти була, там 3.6 Гц, без різниці, краще піти на пам'ять більш спеціалізовану для цього, ну тут, не знаю, серверна пам'ять працює, хороша. Ну знову ж, серверну пам'ять, в споживчі материнські плати ще треба вибрати в яку увіткнути.


C: Дааа, це ж тільки Ryzen вміє підтримувати таку ECC пам'ять?

Майнер: Ні, Intel теж вміє, їх 299 chipset вміє це робити. Є у них просто модельки там різні Pro, Creator, ось ці моделі треба дивитися, які спочатку заточені під це і підтримують цей чіпсет і підтримують роботу з пам'яттю з корекцією помилок.


Я з величезною радістю допоможу, все що знаю готовий розповісти. Якщо цікаво давайте я скину ресурси інформаційні де наші передові групи, де зараз це активно йде.


C: Я думаю, цікаво.

Майнер: Ну да я залишу посилання, я зараз посилання кину в чат на Авито.


Неофіційна група для обміну досвідом та взаємодопомоги між російськомовними учасниками Chia Network .


російське співтовариство


C: Так, спасибі.

Майнер: І подивіться самі, почитаєте. Ну там просто треба посидіти пару днів почитати. Я так розумію, по розмові з вами, у вас підготовка хороша, тому схопити і зрозуміти, особливих зусиль для вас не складе.


Взагалі ставиться, запускається на будь-якому прасці, абсолютно, можна поставити Майнінг і покриття. Ми починали взагалі там, не знаю, на Celeron (сміється), на ноутбуках в testnet'е коли ще mainnet'а не було, а був testnet і проект проходив обкатку ...


А сам проект, що б розуміти, чому я в ньому, чому я в ньому, бо доказ у нього цікаве, по суті справи blockchain'и першого рівня візьмемо, ефір візьмемо, bitcoin візьмемо, ну там новомодні, недавні (Алтеран, Слан - чути нечітко), вони в будь-якому випадку використовують доказ, proof-of-work, proof-of-stake, він не зовсім зрозумілий алгоритм, а, і blockchain'и першого рівня змушені будуть, як би шукати ... На них все спирається, blockchain'и другого рівня на яких там уже будується на ethereum, наступний blockchain і вся DF-технологія і вся ось ця купа, їм не принципово ...


Ось, а вона виграє ніж? Те що за енерговитратами, звичайно, в сотні разів нижче ніж bitcoin, це величезний плюс, команда з Лос-Анджелеса - це другий великий плюс, в інвесторів Andreessen Horowitz - це третій великий плюс.


Andreessen Horowitz - це авангард група, це ті хто володіють усіма грошима, так що вони б просто так туди не заходили б, на премайне тим більше і четвёртийбольшой плюс - це монета, монета яка буде проходити IPO, що не ICO, вона буде виходити на Чиказьку біржу і по суті у цій монети великий премайн, їй з 2017 року займаються, її просто не показували в маси і вона в основній своїй масі намайненна і це як раз при лістингу на фондовій біржі, на Чиказькій, це і буде тим активом який буде торгуватися ... Ну якось ось знову зім'ято, але спробував свою думку донести ...


C: Так, ось мені до речі до слова не зрозуміло як вона зможуть криптовалюта продавати через біржу, тобто я розумію що на біржі є токени, цінні папери, але що б біржа торгувала криптовалюта, офіційно типу Чиказької, таких прецедентів взагалі по-моєму не було або будуть торгувати своїми акціями?

Майнер: Вони будуть торгувати акції, а забезпеченість акцій це наявність у команди токенов.


C: Ааа, тобто виходить, наприклад: Ви, через цю біржу нічого продати не зможете, через Чиказьку?

Майнер: Так, наприклад: я зможу купити на Чиказькій біржі купити акцію і тим самим, опосередковано, купити цю монету.


C: А от продати як?

Майнер: Саму монету?


С: Так.

Майнер: Саму монету ... Вона залістітся, вона в обороті її без проблем продавай / купуй скільки завгодно.


C: Тобто просто ось ці нелегальні біржі, вони фактично слідувати курсом Чиказької біржі. Так? І вийде тож на тож приблизно?

Майнер: Нуу, приблизно так, тільки не можна їх назвати нелегальними, тому що зараз проходить процедура узгодження лістингу на Coinbase, Coinbase має акредитацію у всіх штатах, не в одному, не в частковому, а у всіх штатах, тому Coinbase сам на IPO пройшла, успішніше набагато, в 6 разів. І лістинг на Coinbase має на увазі 100% успішність в найближчій перспективі короткостроковій 7-12 років розвиток крипто-проекту. Тобто в цьому я не сумніваюся. І в бізнес плані у хлопців у цих вони не спираються на Binance, Poloniex вони спираються саме на Coinbase. І розробники то там не останні люди в Силіконовій Долині. Вони домінують, вони хоч і зробили проект під Китай, але на сьогоднішній момент домінує Америка 100% в цьому проекті.


C: Дуже цікаво, спасибі за інформацію.

Майнер: Готуйтеся там, везіть залізяки, готуйтеся, у вас все тільки починається, я вам точно кажу. І U.2 P3700, народ ще взагалі не зрозумів що це таке і як з ними працювати, але U.2 P3700 теж бомба.


C: Да, ладно ...

Майнер: Вона швидкісна, ось навіть дивіться, я запускав наприклад, на однакових параметрах на Intel P3700 і на PCIe P3605, і на U.2 через перехідник, я кабель до сих пір так і не зміг придбати, не встигаю, на 10 циклах , тобто 10 кратне повторення циклу при повному завантаженні обох носіїв, U.2 P3700 закінчувала 10 цикл, PCIe P3605 тільки починала 8.


Ну ось я у вас брав PCIe P3605 і U.2 P3700 брав. U.2 поставив на адаптер PCI'ний і встромив поряд і працював на обох дисках, і отримав ось таку річ.


U.2 P3700 себе показав краще і продуктивніше на 20%. Я вам і дзвонив запитати, чи є ще U.2.


Я вам поясню, розробники в листопаді вони виклали, на GitHub є приховані ресурси і вони виклали туди економіку за собівартістю при формуванні плотів на різних моделях, P3700 має собівартість 7 центів і найближчі до нього конкуренти вони вже в кілька разів гірше. А хвіст, це споживчі SSD, вони в сотні разів мають собівартість вище при формуванні плоту. Я спочатку був на P3700 бо у мене ця інформація була. 7 центів собівартість формування плоту, вона віднесена тільки через вартість SSD вона не віднесена через вартість іншого заліза і енергії в тому числі.


Майнер: Ось, приємно було поговорити, спасибі що вислухали мене.


C: Ви навпаки, ввели мене в курс справи і я вперше такі цікаві факти почув тільки від вас, ніхто ще не в курсі. І ось я вам хочу сказати, ось з понеділка реально пішов попит, все причому брешуть, кажуть, що беруть там для якихось там невинних цілей, ну коротше кажучи для монтажу відео, для того, для цього. Беруть в основному на 1.6ТБ такі любителі, мабуть, Майнер, один правда взяв парочку дисків. Ну в цілому, у мене підозра що багато хто все брешуть і рідко хто говорить справжню причину покупки.

Майнер: А сенс брехати то їм якийсь взагалі?


C: Ось я не знаю навіщо, хочуть першими бути або що. Тобто з понеділка йде вибуховий попит, минулого тижня такого не було.

Майнер: Це була перша хвиля, готуйтеся до другої, друга буде сильніше, а третя буде взагалі просто накривати. Я зараз розглядаю можливість крім того, що я всім забезпечений, у мене на перед куплено, на 3 місяці вперед куплено хардов і є ще вільне ліквідність в достатній кількості. Я розглядаю можливість зараз інвестування в лопати, тому що їх буде не вистачати, ну ось ці, що б золото добували люди.


C: А ви думаєте не заробити чи на перепродажі обладнання?

Майнер: А чому б і ні. Деяка готівку є, чому б її не використовувати.


C: Ну якщо реально все прям настільки виросте, то купити для перепродажу теж не так-то просто буде, за вигідною ціною, так скажемо.

Майнер: Так, так, я знаю ціна на маркеті і чого хочуть, які гроші, це я все розумію. Ну бачите у людей теж в голові багато іншого, тобто, хтось з вулиці, хтось перший раз, хтось в магазин біжать в DNS, хто ще там кудись. Багато люди помилок роблять. Взагалі зараз все зробили 1 помилку, все наступили в ці граблі, я вам доповідаю 99%. До вас зараз звернеться 2% це ті хто смекітіл і зрозумів, а зараз все сіли на NVME зараз вони через тиждень їх спалять і прийдуть за нормальними SDD до вас. Ось як все буде розвиватися.


C: Але у мене їх швидше за все вже не залишиться, судячи з усього, до кінця тижня.

Майнер: Значить вам треба терміново зараз в цьому напрямку рухатися. Ви ж розумієте що вигребуть не тільки у вас, вигребуть у всіх, а вигребуть все що є, тому, що хайп ви не стримаєте, ви собі уявіть очі здорової людини який бачить вартість ф'ючерсу $ 5000, який розуміє що він на своєму прасці заробити ці гроші замайнів ... Ну розумієте, зараз будуть продавати все підряд, брати кредити і бігти до вас купувати SSD ось і все.


C: Даа, знав би я про це, було б у мене товару значно більше. 90% товару вже розкупили.

Майнер: Треба було нам раніше спілкуватися, чому ми не спілкувалися не знаю. Ну ладно, нічого страшного все ще тільки починається, ви не думайте що це кінець. Дивіться, ринок bitcoin'ов який зараз спостерігається, розвиток на кріптовалютном ринку, навіть зараз невелика корекція це всього лише 4 хвиля, там потім буде 5 хвиля відповідно до теорії Еліота, хвильової, а той же наприклад фондовий ринок, наприклад, візьмемо, він 32 роки був в бичачої фазі, тому все це тільки починається і пре, і пре. Я думаю що мені вистачить часу знаходження на бичачому ринку щоб, заробити на всю мою життя.


С: Не дай Бог.

Майнер: Якось так, такі думки. Ось займаюся активно.


C: Ну ви крутий, я в шоці, що ви все це заздалегідь настільки передбачали.

Майнер: Я просто в потрібний час в потрібному місці опинився, не більше того. Я давно цим займаюся і активно торгую, і руками, і алготрейдінг у мене налагоджений, і команда є у мене, яка торгує моїми депозитами. Я в цій темі давно, саме в криптовалюта, а проект, повз нього просто не можна було пройти, там було однозначне рішення. Я до цього не Майні, я не майнер, я по суті справи, я спекулянт, я торгаш, торгую тим, що всі купують. Всі купують bitcoin, а я їм просто торгую. Ось різниця яка. А тут було цілком очевидно, що в проект треба заходити, а туди потрапити на пресейл разом з фондами, на касах не було можливості. Насправді основні гроші заробляються в криптовалюта нема на спекуляціях, вони заробляються на інвестиціях, якщо є можливість заходити в хороші проекти на ранній стадії в період предпродаж, то хороші результати виходять. Flow наприклад, 400 іксів, це просто безумство, шалені гроші. $ 1000. туди вкладена в вересні зараз має $ 400 000, уявляєте які гроші? Я розумію, що вони залочений і я не зможу їх отримати ще рік, але тим не менш своє вже забрав давно. А з цим проектом було зрозуміло, коли туди не було дороги потрапити на пресейл, а була одна дорога через Майнінг, я не роздумуючи прийняв рішення Майні і все, тому я в цьому проекті.


C: Круто, ну що ж, гарного вечора!

Майнер: Дякую, вам теж, спасибі що вислухали.


C: Вам спасибі! Гаразд, щасливо, XXXXX.

Майнер: Счастливо, ага.


Подяки


  • За дозвіл поділитися розшифровкою розмови - анонімному Майнер.
  • За зображення спасибі TripletConcept . Його краще дивитися в повному розмірі в окремому вікні.
Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації