Російські шпигуни в Італії. Хроніки провалу. Ч.1 - @Фашик_Донецький

 

Розслідування, osint розвідка, osint Україна, osint open source intelligence.

Автор
 
casbt1osint.blogspot.com
хв


fashikdonetsk.com - Фашик Донецкий

Автор: Чорна Туфелька

Мене здивувало, що українські ЗМІ так мало уваги приділили шпигунського скандалу, пов'язаного з росіянами в Італії і не використали цю можливість зробити максимально боляче рф в інформаційному плані.

Маленька передмова. Я не є журналістом (напевно) і у мене нуль емпатії до росіян, щоб переживати за долю провалилися агентів рф, а ще я знаю деякі цікаві подробиці якими із задоволенням поділюся зі своїми читачами, яким я анонсувала серію статей на тему агентів рф і їх повного фіаско з цікавими наслідками.

Сьогодні ми просто освіжимо в пам'яті, що і коли сталося.

30 березня 2021 року в передмісті Риму був заарештований громадянин Італії, він же офіцер військово-морського флоту Італії капітан фрегата Волтер Біо.

Капітан Волтер Біо на момент арешту знаходився в суспільстві одного цікавого, але не простого російського.

Саме особистість цього рюцке і стала приводом для арешту італійського офіцера, який, як з'ясувалося, повів себе як последее нікчемність по відношенню до своєї країни.

Арешт відбувся під час продажу секретних документів державної ваги і отримання грошей за ці документи.

Коротко я про це писала в статті за посиланням нижче

В тій статті, я написала одну фразу - «Тільки повний кретин, а в нашому випадку це цілий офіцер спецслужб рф з дипломатичною недоторканністю, буде купувати шпигунські дані в місті, який за кількістю камер відеоспостереження може зрівнятися з Шанхаєм, Лондоном або Нью-Йорком» .

Спойлер. На той момент, я ще не була повністю впевнена в тому, що той офіцер спецслужб рф реально кретин. Мало того, вся їх супер секретна і шпигунська контора складається виключно з повних кретинів, за що правоохоронні органи Італії неймовірно вдячні російським «шпигунам».

Результат.
З Італії вислали двох «дипломатів» -шпіонов рф.
Італійського капітана кинули на нари і його адвокат захисту не має уявлення про те, як будувати лінію захисту (це мене дуже повеселила).
Путін посаджений на шпагат так, що аж яйця ризикують лопнути.

Далі буде.

Цьом

Писи: Якщо ти втомився воювати за мільйони Пушилін Денис Володимирович і не хочеш бути м'ясом для російських, пиши на пошту - [email protected] , будемо думати як тебе витягнути з дупи.

PS: Наш сайт абсолютно волонтерський, гранти не гриземося, дотацій з бюджету не отримуємо. У кого є можливість взяти участь в розвитку проекту, будемо вдячні.
Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації