Контрнаступ на Україну не продовжується. Він просто нікуди не зникав з грудня 2013 року, в гарячій фазі.

 [Переслано від Печера Дракона]



😮Вчора один відомий блогер і Х-перд заявив, що велика група учасників бойових дій на чолі з генералом Забродським, визволителем низки українських міст і командувачем двох рейдів по тилах ворога, є прибічниками і помічниками терористів ДиРи, на підставі того що всі ми підтримуємо Петра Порошенка. Цей карколомний висновок згаданий блогер, уродженець Донбасу, що всю гарячу фазу АТО відсидівся в Києві, зробив  на підставі передачки Бігуса, з роликами склепаними невідомо де, і де Порошенко не згадується взагалі  


🤷🏻‍♂️Що вам на це сказати? Я точно знав, що цей день настане, коли типи, що гріли дупцю у тилу в той час коли я місив багнюку берцями біля Новотроїцька та Адіївки, почнуть розповідати, що я прибічник терористів ДиРи - через мої політичні переконання. І що посилатися вони будуть на докази рівня напису на паркані. 


☝🏻Воно не дивно. Треба ж тиловим Х-пердам самостверджуватися. Це ж я, а не вони захищали їхню рідну землю. Тому так, "воював з Блюхером - значить ворог народу", Сталін мертвий, традиції сталінізму живі. 


👉🏻Переконаний, цей смачний плювок у спільноту ветеранів, залишиться без реакції. Широкі маси користквачів соцмереж мають інші справи.

Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації