✌🏻Мене тут питають - чого це я пишу водночас про діяльність "АрміїСОС" і ГО "Справа громад" та Фонду Порошенка? Ти мовляв за кого?



😉Я відповідаю - а чого це тільки про них? Я ще про діяльність Ярослава Матюшина та Сержа Марко пишу час від часу. І не тільки. 


😊"АрміяСОС" - це друзі і дорогі товариші яким я допомагаю вже п'ятий рік. 


☝🏻ГО "Справа громад" і Фонд Петра Порошенка - це люди які виконують надважливу задачу. Вони забезпечують бригади ЗСУ системами відеосвпостереження, що мусить убезпечити наших вояків від ворожих снайперів та диверсантів. Уже убезпечують. Уже російські снайпері і спецура мусять воювати з українськими відеокамерами, а не з українськими вояками. 


🇺🇦Я не за якихось волонтерів - я за ЗСУ. Я за те аби допомагати війську. Різні групи роблять одну велику справу. Ми робимо, бо це наша спільна справа. 


👊🏻10-а бригада нині повністю обладнана системою відпоспостереження від ГО "Справа громад" і Фонду Порошенка - і результат очевидний. Хлопці балдіють від системи, а командування - від того, що картинку з передка можуть побачти зразу, і в штабі батальйону, і в штабі бригади. Ніяких "зіпсованих телефонів". 


🙋🏻‍♂️А хто забезпечив 10-ту такою системою? Та ви забезпечили. Ви всі, хто допомогли її придбати. Ви всі разом з Фондом Порошенка зробили те, що робити взагалі-то мусило Міноборони. 


💪🏻Уже такою системою забезпечений батальйон 72-ї механізованої ім. Чорних запорожців. Коли повністю укомплектують її - ворогові стане непереливки вщент. 


😀Я вже не кажу про істерики, які викликає в ЗЕботви кожна поїздка Порошенка на фронт. 


👉🏻Отже, якщо не ми - то хто? 


✅ТІЛЬКІ ДЛЯ ПРИВАТ 24

5169 3305 2068 6400 (Антоніна Бузіло)

✅Для ІНШИХ банків:

5375 4115 0177 8331 (Антоніна Бузіло)

✅Або за реквізитами:

IBAN рахунок UA193052990000026002016226051

код ЄДРПОУ/ІПН 42992954

Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Найменування отримувача:ГО СОЛIДАРНА СПРАВА ГРОМАД ГО 

Призначення платежу: благодійна безповоротня допомога на користь ГО від ПІБ

Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації