Трохи про київського стартапу та їх директора | A little about the Kyiv startup and their director

 

Трохи про київського стартапу та їх директора

За
 
telegra.ph
хв

Пише Анонімус: «День добрий, пишу вперше, зіткнувся тут із цікавою ситуацією, хотів обговорити з народом чесним, бо я або мудак, або просто світ IT ще не зрозумів (непогано б залишитися анонімним).

Маленька передісторія

Комерційний досвід у мене невеликий, менше року, але посьорбав не з тарілки знатно вже, і, відповідно, перебуваю в пасивних пошуках місця під сонцем (та й дізнатися скільки ж я реально стою). Пішов я на Джина (djinni), накреслив швиденько по скилах і забув, тому що почався тиждень презентації «продукту» ну і, як це прийнято, 100 500 хотфіксів у продакшинах, до яких я був ні морально, ні фізично не готовий, цим усім взагалі раніше синьйор займався, але зараз не про це. Загалом, забув я про джина. А потім згадав.

Написало стільки HR'ів скільки компаній в Україні немає (власне я так і згадав про Джину, бо він мені написав і сказав, що я редиску і роботодавцям не відповідаю і він мене закриває чи шо), і я став розгрібатися з усіма цими пропозиціями, паралельно зрозумівши, що дуже мало «роботодавців» взагалі читають, що у профілі написано (це потім зіграє серйозну роль, в історії далі), а зрозумів я це тому, що мені запропонували місце ангуляр-архітектора з 5+ роками досвіду. Все почитав, всім кому міг відповів і оновив активність, почистивши трохи скіли, бо зрозумів, що все одно напишуть, а так хоч можна вибрати, чим конкретно хочу займатися.

І ось написав він, цар-король всієї стартапів у Київській Русі.

Вже збентежило те, що СТО безпосередньо займається пошуком кадрів. Коли заходиш на профіль, то там відкритих вакансій немає, нічого немає, на сайті дива (про них пізніше). І тут приходить часу внести трохи більше ясності, я фулстак (ангуляр, нест, бази, ну і ще дрібниці, і нічого з мого взагалі не збігається з тим, що вони шукають), заходжу я на сайт (ось дива) цього шановного пана і бачу що в команді з 18 чоловік один(!) розробник:

З роком досвіду, що змінила 4 місця роботи за цей самий один рік (ні в якому разі їй не докоряє, але все ж про щось це так говорить, як мінімум про те, що з роботодавцями їй не щастить) і я чувак, який за півроку набрав на роботу 1700 годин (сам дурень, знаю, але мені подобається те, що я роблю). І ось я з надією, що цей пан ознайомився з тим, що в мене є на джині, відповідаю:

Відповіді на своє перше ж питання про умови роботи я не отримав, але зате ні будь ласка, ні спасибі «контакти відкрий» і «потім зателефонуємо», я дитя наївності відкрив, думав зателефонує, розкаже шо там як там, але не тут-то було, йому не треба розповісти мені шо у них, йому треба знати шо у мене, ну і тут мене вже від нахабства малехо почало бомбити, тому що з мене з такою манерою спілкування тільки в дитинстві старше дрібницю збивали, і я зрозумів що справа пахне конвалії ( а мене не обдуриш), і перейшов у наступ. Бо надто багато гонору. Ну і поцікавився все ж таки за те, чим же я повинен займатися якщо раптом «пощастить» з ними працювати (нагаду — 1 розробник на 20 чоловік контори, пахне тим, що весь лінкор мені довелося б тягнути самому, а цього не хотілося б), ну і отримую вишеньку на торті, що підтверджує всі мої побоювання з приводу компанії,

Бонус: зелений — глава Росії (на Лінкідині профілю немає, не знаю, може це в них почуття гумору таке, на кшталт німець голова кацапів), а голубеньким сам герой-пан моєї розповіді.

Там взагалі є на що подивитися щодо команди та програми, але це вже на розсуд народу, я тут тільки заради СТО.

Посилання для піару:

Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації