[злив] Стенограма засідання Ради національної безпеки і оборони по факу Гео Лероса | [drain] Transcript of the meeting of the National Security and Defense Council at the Faculty of Geo Leros


Президент: всім привіт, і дякую, що швидко зібралися, не дивлячись на те, що я лише годину тому вас скликав. Але питання термінове і надважливе, тому дякую, ще раз дуже дякую. 



Входить Єрмак у піонерській краватці із підносом. 


Єрмак: пане Президенте, ваша кава і моє почтєніє у вашем распоряженії. 

Президент (нюхає каву): щось кава пахне новічком. Шучу. Сідайте. Я зібрав вас з надважливого питання. 


Всі присутні шарудять сумками і дістають шкільні зошити із розлінієними червоною ручкою полями. Чути, як клацнули ручками і приготувалися записувати. 


Президент (ходить взад-вперед, заклавши руки за спиною): я скликав вас для того, щоб захистити честь держави. Бо як згадаю, що Гео Лерос мені фак показав, то нічого робити не можу. Керувати державою взагалі не получається. Я у відчаї і у розпачі, дорогі друзі. У мене посилилася прокрастинація, взагалі не виходить думати про опалювальний сезон і навіть олігархи і падаючі рейтинги мене більше не бісять. Треба терміново вжити заходів.

Венедиктова (піднімає руку): пане президенте, прокрастинація через е, чи через и пишеться?

Президент: у Резнікова спитайте, він у нас грамотний. 

Резніков (охуїваючи): через и.

Президент: дякую, пане новопризначений міністре оборони! Колеги, то які будуть пропозиції щодо захисту нашої державності?


Всі сидять мовчки. Дивляться у зошити і не піднімають очі, щоб не спитали. Стефанчук малює на полях зошиту сіськи.


Президент: Стефанчук, що ви пропонуєте як юрист? 


Читати далі туто - https://www.deadlawyers.org/stenograma-zasidannya-rnbo-po-geo-lerosu/

Резерв і бекап — 


🖋@melniq, @gadiuk

Просмотры:

Коментарі

Популярні публікації